Sverige | Danmark | Finland | Norge

Fri frakt till DHL ombud i hela Sverige

Kontakta oss: +46 (0)10 471 10 40

Kundtjänst

Vi hjälper dig gärna!

Frågor om dina uppgifter

Mitt konto

Klicka på Mitt Konto som du hittar på högra övre delen av sidan och skriv din e-post adress i fältet E-postadress.
Klicka sedan på Registrera-knappen.
Ett lösenord skickas till dig för inloggning. Du kan ändra lösenordet på din Mitt konto-sida.

När du lägger din beställning hos oss uppger du dina personuppgifter såsom namn, adress och telefonnummer.

Vi dokumenterar även all kommunikation som vi har med dig via e-post, detta för att tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss.

Du har också möjlighet att se all information om dig i Mitt konto och där göra önskade ändringar.

Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part.

Vi hanterar aldrig ditt personnummer eller bankkortsnummer.
Det gör Klarna som vår webbshop har en krypterad kommunikation med.

Logga in i Mitt konto, där du kan lägga till en Leveransadress.

Vi skickar alltid en spårningsnummer via e-post, när produkterna lämnar vårt lager eller skickas direkt till dig från vårt leverantör.

Frågor om dina beställningar

Frakter och Returer

Ja. Vi kan lägga upp i förväg en ny spännande produkt som är på väg till oss, men kan dröja några veckor tills vi får den.

Ja. Om du ångrar en beställning inom några timmar har vi förmodligen inte hunnit skicka produkten till dig.

Läs mer om Ångerrätt och Öppet köp i vårt Köpvillkor

Ta kontakt med oss via e-post info@nordviggen.se eller ring 010 471 10 40.

Om skador syns på på emballage eller på varan vid mottagandet ska detta noteras på fraktsedeln innan du kvitterar fraktsedeln.

Om det är emballaget är skadat, då är det risk att även produkten är skadad – gör direkt en skadeanmälan hos utlämningstället.
Ta även bilder.
Skicka information och bilder till oss: info@nordviggen.se

Om du av någon anledning vill returnera en produkt, ta kontakt med oss först. Kontakta oss via e-post info@nordviggen.se eller ring 010 471 10 40.

Är produkten skadad ersätter vi dig med en ny produkt och vi står för returfrakten.

Vid åberopande av Ångerrätt och Öppet köp i 14 dagar står du som kund för returfrakten.

Läs mer om Ångerrätt och Öppet köp i vårt Köpvillkor

Har du inte hittat svaret på din fråga?

Kontakta oss – vi hjälper gärna!

Fri frakt

Fri frakt i hela Sverige

Ångerrätt inom 14 dagar

Pengarna tillbaka inom 48 timmar

Alltid minst 1-års garanti

Problem? Vi löser det!

Enkel och säker betalning

Betala tryggt med Klarna

Genom att besöka vår webbplats godkänner du användandet av cookies. mer information

Dina cookie-inställningar för denna webbplats är satt till ”tillåt cookies” för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för cookies eller om du klickar ”Godkänn” nedan så samtycker du till detta.

Stäng